skolfoto :O!

haha vi hade skol foto, hihi (: men jag åt en macka sen adde han tog min arm och försökér att ta mackan i mitt anskite ! jag skrek aaaaaaaaaaah ! sen han skrattar ihjäl sig, och sen micke bah taffsar när jag ligger ner, sen jag skriker aaaaaaaaaah! sen så var jag på rast och där hände typ ingenting .. typ bara boring ... förutom att vi spela tunnan. sen så efter det gick jag ida och mira in och vi gick runt lite och prata sen kommer micke och då sa jag så här till mira : asso linus igår vill du ha kram, sen jag bah nej? se han bah upprepar det hela tiden och jag bah nej .. sen jag bah varför skulle jag vilja ha det liksom .. han bah för du är kär i mig, jag bah nej ? sen micke bah lyssnar vad jag säger .. sen gick han och då gick jag ida och mira också och vi gick mot christer klassrum och där var micke också sen så börja vi prata lite sen han bah, linus är kär i dig .. sen jag sa,  mm .. sen gick jag till gympan, vi spela kinesiska muren, harry potter boll och 123 stjärna .. och nu sitter jag här,

hejdå


Kommentarer
Postat av: marta

1.Du är fjortis. 2. Du e ful.

ha det bra!!! puss<33333

2009-09-28 @ 18:44:10
Postat av: sofiee<3

för det första jag är inte fjortis ! för det andra finare än dig iallafall ! tööönt!

2009-10-02 @ 18:05:26
URL: http://ziraath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0