oh my gard!

Vi hade ju språkval idag sen på vägen till språkvalet så gick en kille förbi oss och jag sa : Oh my gard! han tänkte säkert öööh? sen när han gick förbi garva jag så jävla mkt!
haha jag och diala skulle gå hem på rasten för diala hade glömt gympa kläder och sen så såg vi micke, så diala bah: Michael , sen jag bah : Göransson, sen han bah : tjena breeh ! sen han bah tog ner byxorna lite men kalingarna på ;) sen jag och diala aaah ! och vänder våra huvud! jag och diala garva faan hela tiden sen ;D
sen jag och diala liksom blev försenade till gympan typ 5minúter men som tur va sa magister c inget ;)
nu så har jag ätit precis men snart så ska jag ha innebandy tträning 6-7 ´, och sen efter har jag fotbolls träning 7-8 ;) kom och kolla?;)
vi har fått nya match kläder på innebandyn :) jag har nr 33<3



nr 33<3

jag<3

förigårs OUTFIT!

*linne - h&m
*jeans tights - KappAhl
*skor - Dinsko


Gårdagens OUTFIT!
Tröja - New Yorker
Svarta jeans - KappAhl
skor - DinSko


Kommentarer
Postat av: Micke

Du skriver ju aldrig !

2009-09-13 @ 18:53:01
URL: http://mothafukka.blogg.se/
Postat av: sofie<3

jag var seg på att skriva ett tag (:

2009-09-18 @ 15:15:57
URL: http://ziraath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0