dåligt dåligt dååååååååligt!

förlåt förlåt förlåt jag vet jag har varit  skitslö förra veckan på att skriva blogg men jag var i tumba i onsadags och jag var där med diana, jenny, hanna & diala :) vi hade suuper kul ;D jag köpte en bebis tröja, haaha :) men den var ju faan cool så jag köpte den (: torsdan gjorde jag inge speciellt :)<3 fredag hade jag elevens val sen jag jenny och mira rita massa fjortis grejer '' jennys idé '' töhö (:<3  sen vi typ halv 6 så gick jag till ängen och va med bibbi sara maria och massa andra (: micke va där :P han spela fotboll med massa andra ;D sen gick jag och bibbi iväg en sväng och sen så välte vi ner ett mål och bahh chilla, och prata liksom .. ;D
sen så skulle vi gå hem liksom sen när jag va på väg hem så såg jag två emosar sen dom bah stirra på mejh jag bah ööh ? sen när jag kom  hem så kolla jag på tv, men jag minns inte vad jag kolla på .... <3
sen på lördan spela jag fotbolls match vi vann med 1-0 ;D<3 det var typ jätte många som kolla tex. ':
madde,micke,svante,danne,aggi&amelie men det var massa fler jag kommer inte ihåg nån mer ,)<3
men sen på kvällen kolla jag på CSI Miami (, älskar det programet Xd<3
sen så på söndan så spela vi innebandy tunering och vi kom tvåa ;D vi var ganska nära att komma etta, men man kan ju inte alltid va bäst ;D<3
nu ska jag gå och möta diala puss, men igår var vi på röstuhage skit boring ! asso linus börja kalla mej fjortis !?
nu ska jag till broängen och ha spanska !<3
//CIAO!♥

Kommentarer
Postat av: Sofi ! :)

KOLLA IN MIN BLOGG :D <4

2009-09-16 @ 15:03:35
URL: http://ssofi.webblogg.se/
Postat av: sofie<3

okej :)<3

2009-09-16 @ 17:19:02
URL: http://ziraath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0