bästa matchen !

igår så han jag inte skriva om matchen men det blev 0-1 till boo vi hade otur, vi fick inte in våra skott i mål. dille var jätte nära på att göra mål. hon skött en frisprak som kom stålpe stålpe ut sen tog målvaken bollen. dom fick ett tur mål.. om alla hade jobbat hem hade det blivit 0-0 .. menmen det var första gången vi förlora på hela sesången, man kan ju inte alltid ha tur ..
idag så spela jag innebandy match mot örby vi vann med 6-1 :) jag gjorde ett mål ;D<3 om ungefär 2 assist(:<3
jag vill ha en innebandy klubba som jag skjuter jätte bra med.. men den kostar 1200, hoppas jag får den! och jag ska önska mej en ny mobil för min mobil är konstig! den hackar och stängs av, av sig själv :$
sen vi fyra tiden ska jag kolla på min brorsa när han spelar innebandy, han spelar i salem, tycker han är duktig, han gör mål nästan hela tiden Xd<3
sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra .. (: vi får se .
CIAO!<3

JAG!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0