sorry!

förlåt jag lovade skriva efter matchen men jag hann inte skriva.. men vi vann med 3-1 så vi leder i serien, efter så tagga vi till farfar för han fyllde ju år, och hans fru barn var där också ... maria tror jag hon hette och hennes kille ... och sen åkte vi hem vid 6 och sen åt vi ( ingen god mat ) så jag åt ingen middag . idag så åkte jag buss till ida och sen så satt vi vi datan och sen gick vi ut och gick och sen ville bibbi, aggi och amelie att vi skulle komma till dom så vi gick till dom och va med dom i typ en halvtimme. och sen drog vi hem till ida för jag var jäääätte kiss nödig . och nu sitter vi här och skriver blogg och smsar och chattar och vi ska gå in på facebook och pea (: och jag vill bara säga att aggi, amelie och bibbi har skönaste humorn jöh !  HAHAHA (; och ida kanske ska sova hos mig idag till imorgon . och imorgon på dan ska jag på begravning. men nu ska jag lägga in dagens låt/video . och det blir :

Rihanna - Umbrella ( techno remix )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0