ska sluta blogga på ett tag ...

Hejjhej .. jag orkar inte blogga så jag slutar ett tag ! men ska berätta om idag ! jag var med diana , linnéa & jenny, vi va ute :) tog lite bilder också .. men jag orkar inte lägga in bilderna på datan nu ... men jag hade skoj ! och jag börjar bli förskyld ! :| kanske inte ska till skolan imorgon men det vill jag för vi har elevens val och jag har bild ! och det är sista gången .. och nästa gång vi ska ha elevens val så har jag innebandy med jenny, adde, mícke, linus och alla killar ... det är bara jag och jenny som är tjejer typ ... -.-' jajja ... hoppas inte jenny blir sjuk nån gång för då får jag va ENSAM TJEJ! och det vill jag absolut inte !


ÄLSKA DJURGÅRDEN VA FÁN!?


Kommentarer
Postat av: J.s<3

ÄLSKA AIK!!!!!!!

2010-01-01 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0