förlååt !

förlåt jag vet jag måste bli bättre på att skriva i bloggen .. men i förrigår så va jag med ida b och vi satt vid datan och lyssna på musik .. sen efter det så hade jag träning ( innebandy ) men igår så kollade jag på tv hela dan ! och jag kolla på csi miami på kvällen, jätte bra program! som går på 9:an kl 20.00 tisdag - torsdag ! så det blir väl sista gången idag för den hära vecka för csi miami ''/ men jaja man får väl längta till nästa vecka helt enkelt .. eller hur ?  idag efter skolan hjälpte jag och mira att bära hem idas låda som hon har gjort till sina katter ! <3 ( sesam & kasper ) sen så gick jag hem och smsa och satt vid datan och nu sitter jag här och är jätte hungrig och väntar på MAAAAAAAAT! :D nu ska jag lägga in lite bilder

jag & bibbi <3

ida !<3

ska äta hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0