2 mål! :O<3

hejhej ! vi vann med 4-0 förra gången vi möte dom så blev det 3-3 :)<3 och jag gjorde två mål :D det var roligt ! ett i kysset och det andra på retur i mitten av målet ungefär sen efter matchen åkte vi till farsta centrum och kolla på jacka och mössa till mig men det blev inget för vi hitta inte så bra ... men vi kanske ska åka imorgon och kolla lite också . sen så gick vi till godis fabriken och köpte en läsk som var jätte god . den hette vinto . och den var ROSAA ! :D men efter det så åkte vi till willys och handla, men gissa vem som var där !  .... sussi ! min faster :) och fyller år nästa måndag så vi ska till henne på söndag ;D det ska bli kul, imorgon har jag träning klockan 6-7. kom och kolla ?? snart är det mat och jag längtar ! jag är jätte hungrig och det blir hemma gjord pizza ! :D längtar ! det var länge sen vi åt det ... idag är det ju kanel bulens dag! så jag och mamma har bakat bullar.

ser dom goda ut?:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0