RUBRIK ?

hejhej:)
idag har jag varit på ica maxi och där köpte jag en film för 10kr
den heter ''Gustaf 2'' haha ni vet den dära katten gustaf ;p



å baksidan står det:

GUSTAF 2 följer Gustaf sin ägare Jon på nya äventyr till London.
Där blir han misstag förväxlad med en kunglig katt, någonting som
vår lasagneälskande vän naturligtvis inte är sen att utnyttja.
Han njuter i fulla drag av sin nya kungliga behandlig men är
Storbritannien verkligen redo för en katt av Gustaf proportioner?

I rollerna ser vi bl.a Breckin Meyer, Jennifer Love Hewitt och
Billy Connolly. Rösten till Gustaf görs på svenska av Claes
Malmberg och i orginal av Bill Murray.

Det är en familje film och Barntillåten den är 1timme och 22minuter.
Den filmen värkar väl rolig?

Sen var jag med bibbi :)
vi var nere vid ängen och spela fotboll och sen gick vi hem till bibbi och satt vid datan :)
och på vägen såg vi tiffa med hennes kompis och hennes lilla söta hund :)
sen vid 5 skulle jag hem och äta och då hämta min brorsa mig så länge medans jag
och bibbi vänta på honom så spela vi fotboll :)
det var en tjej som bråka med en kille och hon sa att han var helt sjuk i huvudet x)

sen så kolla jag på film med mamma och pappa den heter CUBA GOODING JR. WAY OF WAR
Vi  trodde att den skulle va bra men den var inte det ....


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0