Bad<3

shulululu<3 har badat med ida idag ....  ville bada idag det är faan stek heet idag !  jag fråga brorsan om han ville med så han kan köra ditt x) <3 ( orka inte gå ! ) sen börja han messa med sina kompisar och fråga om dom ville med och då skulle 3 stycken med :$ ida fick sitta i mitt knä och jag var skit kiss nödig ( det var jobbigt ) men som tur var att brorsan och hans kompisar skulle köpa pastasallad på gullavillan så jag kunde kissa ... ♥  sen efter jag hade kissa så sprang jag in till filmkedjan och köpte fanta exotic och godis <3  sen drog vi till brosjöön<3  nice :)<3 älskar att bada ( ute ) tål liksom inte klåret i badhuset ''/ <3  that's boring ...  sen bada vi :) och ida ville typ inte först hoppa i det djupa ... men sen typ efter tredje gången så fick man i henne <3  ( toho, taha ) sen kasta vi tennis boll till varandra och jag råka kasta en boll i min brorsas kompis huvud x) jag ida och hans kompisar börja garva x) <3  sen vid typ tjugo i fyra åkte vi hem .... vi var i brosjön i 4 timmar och 40 minutter x)<333 men aja <3 har blivit lite bränd ... :) ida med typ ( tror ja i allafall <3 ) men ajja men asso nu är vi här .... <3


                                     


                                         kiss / siz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0