bad idag :)<3

idag har jag badat med sofie ida och amanda :) först gick jag till sofie och sen gick vi förbi ida och sen gick vi till amanda och möte ´henne .... och sen gick vi och möte min pappa och sen så gick vi till storvretsbadet och bada såklart! ♥  sen efter så köpte vi godis,sluch och läsk ... sen så gick jag hem och sofie gick hem och åt och amanda följde med och åt och ida fick hem och gjorde nått ... sen gick sofie hem till mig för hon ska sova hos mig :)<3 nu sitter vi här och kollar på tv ´dricker läsk äter godis och skriver blogg :)<3 



               


                                                                 CIAO!<3                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0