Rubrik -.-?

hejhejs :) <3 idag har jag varit med ida, sara, amin och hans kompis .... först gick jag och ida möte sara vid kina-gungan sen gick vi ner till Tumba Centrum och kolla i affärer för att bibbi ( älskling ) ska ha fest imorrn och sara hade inte köpt nån present .... men det hár jag :) jag köpte present på h&m § typ en av mina favo affärer ;D<3 sen gick vi hem till ida för att mamma och pappa skulle lämna en säng hon skulle få av mig för att vi ska flytta och jag ska få en annnan säng ... och ida behövde en ...<3 sen gick vi till mig och packa för jag ska sova hos ida idag :) sen gick vi till tobbe&maria där hennes pappa va ... och där lekte vi först med knutte ... en söt liten misse, men dorran ( min katt ) är sötare ;)<3 knutte är svart och vit och dorran är svart, vit, grå, bache & brun hihi ;) <3 hon ser kulig ut Xd<3 jaja sen gick vi till ICA Solbo och handla lite och sen gick vi till Filmkedjan och köpte godis sen gick vi hem till ida's pappa sen kolla vi på film, den handla om två blondiner som flytta från ett ställe till ett annat ... och sen är det två brunetter som typ försöker dom typ mobba dom och göra så att dom får skäll och så .... men det lyckades dom inte med så bra .... och sen åt vi mat köttfärssås med macaroner ..... sen nu sitter vi vid datan och har gjort bloggen :) som heter http://FjortizSisters.blogg.se  men nu ska vi typ göra en facebook var :)<3 


    // sofie♥

Kommentarer
Postat av: kim

ja det är det ;)

Tack så mycket

2009-07-14 @ 23:48:20
URL: http://inspire.webblogg.se/
Postat av: sofie

det var så lite så ;)

2009-07-16 @ 16:10:41
URL: http://ziraath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0