Ida ...

hejhej :)<3 idag har jag varit med ida :) vi spela fotboll typ hela dan ... nu har ida duschat och så sen ska hon till storvrets girllen och äta med sin mamma och pappa och lilla jag ska till ugglevägen ... ( vårt nya hus ) sen ska ida ringa mej så kanske hennes mamm och pappa och hon kommer till ugglevägen ... för idas mamma har inte varit i vårt nya hus. nu sitter vi här vid datan och skriver i min blogg ... men nu ska jag snart hem och ida till grillen eller nåt ... <3 men nu har jag inte data förbud men jag hade det bara i 2dagar ... men jag fattar inte varför jag har data förbud då? fattar ni andra ???


Kiss myflikkaw ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!

Skulle du vilja ha en bloggdesign? Var medi min tävling på min blogg om du vill vara med! :)

2009-07-20 @ 17:14:20
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0