En Tokig Dag Med Amanda! :)<3

hejhej igår hade jag en tokig dag med amanda :) först va vi hos amanda och vi spela monopol eller hur det stavas men jaja men asso det blev lika för vi orka inte spela mer efter en timma och en halv timma, vi skulle gå och möta hennes pappa men först gick vi in påa h&m och köpte present till bibbi tänker inte berätta vad det va för tänkt om hon läser ! :| och sen gick vi in på dinsko och jag köpte ett par skor för 49kr ( rea ) det fans mkt fint nusmiley  
  

sen gick vi till bibblan och amanda lånade två böcker och en lr två filmer ... sen gick vi hem till amanda och amanda satt en pizza i micron på tio minuter och sen så var vi och panta och sen´cykla vi till gullan och köpte lite godis :) sen cykla vi hem och sen åt amanda sin grösaks pizza ... sen gick vi hem till mej och jag åt ( inte mkt )  sen åkte vi till vårt nya hus och amanda kolla in mitt rum :)<3 sen gick vi till stuttsmattan och hoppa och tog 2 bilder typ som jag ska lägga in nu ! 



                                         Jag
 


      AMANDA

sen åkte vi hem med mamma typ vid 18.00 ungefär och sen kom glass bilen precis när vi kom så vi köpte glass jag och amanda tog centeer glass :)<3 den var jätte god :)<3 typ min favo nu ;)<3 mamma tog en glassbåt ska lägga in bilder nu!

 
Amanda

                Jag ... =P
 
                           Vi =P
 
Vad ska man ha för glass? =P

Center glass :)<3
  
Mamma hämta many ! <3

Jag äter center glass :)<3
 
sen gick vi till gullan och köpte godis för att mamma för sugen på det =P sen gick amanda hem efter att vi hade varit på gullan .... och vi hitta en cykel ;)  vi tog bilder som jag ska lägga in nu!
 
 
 
        

PussPuss ! <3

Kommentarer
Postat av: pauline

ahha tunga bilder

2009-07-08 @ 10:44:01
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0