Allsång :)

hejhej :)   jag och ida hade skoj :) vi satt på bänkar .... vi kom till skansen vid typ 11 nånting ... men ajja vi hade skoj och så under dagen ... vi åkte släng gungan den var tråkig men endå det var det roligaste som fanns typ x) men jaja sen fiska vi ankor x) båda jag och ida fick tredje pris ;) vi tog nån spargris som man kunde måla med kritor :s sen gick vi och måla dom .... sen köpte vi klubba :) smaak av tutti frutti X) gottigott ;) men ja det fanns djur och så som vi kolla på X) vi kolla på buffel lr vad det heter och hästar,kanin,sköldpaddor,katter,ankor,apor ( olika som såna där som visar rumpan x) ) grisar,getter , varg,räv, björn & sälar och en säl skrämde mig så jag skrek jätte högt och alla kolla på mig ... den nyste typ lr nåt och jag var inte berädd och jag skrek till ... x) men jajaja ... sen såg vi lite av genrepet ... x) det tog låååååååång tid ! men jaaa .... A camp & Johan Palm var bäst idag X) <3  men asso först visste jag inte vilka A camp var sen när jag hörde dom tyckte jag dom var bra :) <3 så kommer typ lyssna på dom ibland och så :) <3 lite längre på dagen så var det jätte många som kom, när jag säger jääääätte många så menar jag det ! jag hade ett par shorts på mig och ett vit linne rosa tröja och svarta solglass ögon .... var det nån som såg mig ??? en har sagt det iallafall ska kolla nu på www.svt1.se/allsang :) men jaaa .... vi kom hem kanske vid 11 nånting :)  ida hade jätte kul på tåget typ ... hon lätt som en handikappad kille som var på allsång på skansen och hon lätt typ samma sak och dom som satt brevid oss på andra sidan börja garava jätte mkt!<3 och sen sa vi att det inte var kul längre då hållde hon på ännu mer typ .... ( din jobbiga lilla unge ! x)  ) aja :D sen hämta pappa oss i tumba centrum sen skjusa vi hem ida och hennes mamma och sen liksom åkte vi hem sen byte jag om och sen sov jag :)<3

                                                   



                   CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0