har börjat 6:an ;)♥

hejhej :)♥ idag börja skolan ''/ faan! , vad man var trött på morgonen ... gå upp klockan sju för att komma till skolan tio över åtta .. vi fick ganska mkt böcker och lappar hit och dit ... höll på att somna för dom prata typ i två lektioner :S det börja fyra nya i skolan i 6:an , lina ,ellen , sen kom jag inte ihåg vad dom andra två hette jaja!!! skit it ... lina gick på min gymnastik förut när jag gick ... det var typ för 6år sen -.- ? jajaj ... sen så var ja med diala vi gick till gullavillan, sen gick vi en till mig och bah satt på mitt rum och prata ... sen gick hon hem för hon skulle iväg med sin mamma & lillesyrra ... ny sitter jag vid datan och är inne på pea ... kolla in min profil och komentera poll och album!♥

 

myflikkaw@pea ♥



har saknat dej gumman!♥
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0