Fotbolls match mot grödinge (;

hejsan svejsan(: jag va på bra humör igår :D vi vann idag mot grödinge! HAHAHAHAHAH, DÄR FICK NI PETRAAAAA! (a) vi vann med 3-0 ;) tyvärr så gjorde inte jag nått mål men menn, jag var näääära iallafall :) diala kommer snart för vi ska gå tillsammans till skolan och sen möter vi ida på vägen :) ska bli roligt att berätta för dom om fotbolls matchen Xd
sen efter hade jag innebandy träning:) typ den bästa träningen på länge, lilla amelia va dääär XD har skanat dej sååå jävla myckket gumman!<3 sen kolla alleP på träningen med jonteee :P han fråga chans på mig förra veckan Xd jag sa neeeeeej !
nu är jag med lilla ida(:<3


NICE CAAR!;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0