Fotboll<3

hejsan allihopa! ;) vi van mot skogås/trångsunds FF med 3-4 jag stog i mål i andra halvlek och släppte in 1 mål (: det var riktigt länge sen jag stog i mål Xd <3 och sen möte vi saltsjöbadet och vann med 1-0 och jag spela center för typ första gången :) det gick bra tycker jag iallafall :)
imorgon ska jag till grönan med jenny ! ;D det ska bli kul tcker jag :)<3
måste bara köpa insane tröjan! ( i rosa ) hihih<3 för jag ska ju åka den igen, om nån åker med mejj;D<3
sen måste jag åka extrem ! haha älskar den! <3 min favoo<3
vet inte när vi kommer hem,<3´

i love you!

Xd<3

:'(


ses väl nån gång !<3 skriver nog innan jag åker imorgon om jag hinner:)<3 annars blir det på kvällen elller över morgon!ღ
det blir tv ikväll iallafall (:<3 kiss ღ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0